Taman Dusun Bandar..



Alhamdulillah..

Welcome here!! Last weekend i had family day for my dept-short familyday.. The location is Taman Dusun Bandar actually tak pernah sampai sini, tetapi guys sebenarnya dah pernah pergi sini before this, biasa la aku ni kalau bab jalan memang pelupa, kalau tahu jalan tu, jalan tu la aku ikut walaupun terpaksa tempuh jem..*ngerkkkk Pasal ni la selalu Amir bising kat aku, dah pergi banyak kali pun tak ingat jalan, biasa kena bebel pasal ni..tak kisah. Nak sampai sini ikut wave, tapi wave aku lagi canggih tau, aku follow Amir dari belakang hahaha Amir bawak motor aku bawak kereta.. funny. sebab Amir kerja time tu, tak boleh datang program aku, aku  pergi dengan Adek and the Kiddos. Sesat barat nak sampai sini, rupanya belakang Istana Lama yang ada kedai makan Ikan Bakar  yang popular tu, and aku pernah makan kat kedai ikan bakar tu.. memang terbaik sedap ikan bakar dia, macam mana aku tak tahu ada Taman Dusun kat sini..

I told the kids nak pergi playground, sampai sana tak ada playground, What!! aku ingat  tempat tu ada playground for kids, dah marajuk budak demok sorang ni, duduk jauh kat batu, sian kat dia, Azreq memang moody sikit, ambil masa nak ok balik..tapi tak pe mama dia pandai pujuk.. Familyday area ada gerai ice-cream, ice-cream la jadi penyejuk hati Azreq..*yihhahhha

taman dusun bandar, jalan bellamy
Mama-Azreq-Fina 

taman dusun bandar, jalan bellamy
Nice deco sayur-sayuran kat sini, Love Love!! Teruja melihat sayur-sayuran tergantung, macam gatal je tangan ni nak petik, macam2 jenis sayur-sayuran ada petola, kundur, labu, limau bali, cili, terung ular? tak pernah jumpa terung ular tu, but new knowledge for me.

taman dusun bandar, jalan bellamy
Besar sayur kundur tu kan, 

Cinta hati mama


Dak demok yang merajuk tadi.

 
Exploracace game

taman dusun bandar, jalan bellamy

Azreq masuk pertandingan mewarna untuk 4-6 tahun, sungguh tekun dia mewarna.. coloring pun ok tak keluar dari garisan, not bad. Tapi tak menang sebab bersaing dengan budak 5-6 tahun, good trying baby..

****** Have a good time with them, love my family ******


Taman Dusun Bandar @ Urban Orchard Park di bawah DBKL, tempat ini juga boleh disewa untuk pelbagai majlis tapi mengikut terma dan syarat yang ditetapkan, seperti weeding event, family gathering and take photo/movie shoot in the park pun boleh.. 

The Rental Of Facilities At Taman Dusun Bandar (Urban Orchard Park) Jalan Bellamy,Kuala Lumpur :

ServicesRental Rates
Hall Rental
Per Hour ( minimum of 5 hours or more)
First 5 hours: 250.00
Every additional hour: 50.00
Photo/Movie shoot in the park
Half day (7.00 am till 1.00 pm)
Whole day (7.00 am till 7.00 pm)
Night Only
Morning until night time

RM 200.00
RM 400.00
RM 600.00
RM 1000.00

taman dusun bandar, jalan bellamy
 Dewan pun besar, ada air-cond


taman dusun bandar, jalan bellamy

taman dusun bandar, jalan bellamy

taman dusun bandar, jalan bellamy








-zie-
.................................
2 Komentar untuk "Taman Dusun Bandar.."

seronoknya kalau halaman rumah kita tanam sayur macam ni.pintu gerbang rumah ku...wah...

nak masak petik sayur depan rumah, senang xpayah pergi kedai huhuu

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top